کامپیوتر برای همه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
حذف آیکون های قدیمی در Notification Area Icons+فیلم آموزشی
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [دو شنبه 2 ارديبهشت 1392] [2:7]


گاهی اوقات برنامه ای که نصب میکنید آیکون آن نرم افزار برای دسترسی راحت تر و سریع تر به تاسکبار میرود، با این حال پس از حذف نرم افزار خود میبینید که در پنجره ی Notification Area Icons خود آیکون های زیادی دارید که مربوط به نرم افزارهایی است که دو سه سال پیش حذف کرده اید، در این مطلب شما میتوانید این آیکون ها را به راحتی پاک کنید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش، ،
راست کلیک در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد!!!
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [دو شنبه 2 ارديبهشت 1392] [1:55]


مطمئنا برای شما هم پیش آمده که یک سایت یا وبلاگ را باز کرده اید و خواستید در آن راست کلیک کنید اما راست کلیک کار نکرده! این مشکل ربطی با رایانه شما نداره بلکه اون سایت یا وبلاگ کلیک راست رو غیرفعال کرده. اما هیچ مشکلی نیست شما خیلی راحت می توانید راست کلیک رو دوباره فعال کنید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش، ،
۱۴ +۱ روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [دو شنبه 2 ارديبهشت 1392] [1:40]
Speed-up-Windows-7
همانطور که میدانید با وجود ارائه ی ویندوز ۸ هنوز هم بسیاری از کاربران ویندوز خود را تغییر نداده اند و همچنان از ویندوز فوق العاده و موفق ۷ استفاده میکنند . کاربران ویندوز، همیشه به دنبال نکاتی موثر برای افزایش سرعت بازدهی ویندوز و همچنین افزایش کارایی آن هستند،در این مقاله با ۱۵  نکته ساده اما مهم و کاربردی برای افزایش سرعت آشنا خواهیم شد .


:: موضوعات مرتبط: رجیستر، آموزش، ،
معرفی چیپ های جدید گرافیکی NVIDIA
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [دو شنبه 2 ارديبهشت 1392] [1:17]

NVIDIA امروز به صورت رسمی از جدیدترین چیپ های گرافیکی خود که مخصوص استفاده در لپ تاپ هاست و از سری ۷۰۰M می باشد رونمایی کرد. این چیپ ست های گرافیکی که قدرت پردازشی بالاتری دارند بر پایه معماری Kepler بنا نهاده شده اند ؛

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیـــــــوتر، ،